Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące moich usług i współpracy.
Koszt usługi jest uzależniony od skali projektu, jego złożoności, jakości dostarczonych materiałów oraz sugerowanego terminu wykonania. Po zapoznaniu się z Twoimi potrzebami i oczekiwaniami przygotowuję dla Ciebie indywidualną ofertę cenową, która będzie uwzględniać wszystkie szczegóły projektu.
Czas realizacji zamówienia zależy od jego złożoności, ilości oraz jakości przesłanych dokumentów, a także od aktualnego nakładu pracy przy innych projektach. Staram się jednak działać sprawnie, aby sprostać oczekiwaniom moich Klientów. Po złożeniu zamówienia wspólnie ustalamy szczegóły i termin realizacji.
Jest to zależne od wielkości zamówienia, jakości dostarczonych materiałów oraz aktualnego nakładu pracy przy innych projektach. Jeżeli realizacja jest możliwa, obowiązuje wtedy wycena po wyższej stawce, tzw. stawce ekspresowej.
Bez wglądu do plików jestem w stanie podać jedynie widełki cenowe oraz przybliżony czas realizacji. Dlatego jeśli chcesz otrzymać pełną ofertę z konkretnym terminem oraz ceną, zachęcam do przesłania wszystkich dokumentów podlegających usłudze na mój adres e-mail: biuro@nataliagebala.pl
Po akceptacji wyceny wystawiam i przesyłam fakturę. Płatności dokonasz wygodnie przelewem. Przy dłuższej współpracy istnieje możliwość wystawienia faktur zbiorczych (najczęściej za cały miesiąc kalendarzowy).
W ramach usługi OCR możesz dostarczyć pliki w formatach: PDF, DOCX, DOC, PPTX, XLSX, PNG, BMP, JPG, TIFF.
(Microsoft Word, Microsoft Power Point, Microsoft Excel, obrazy w różnych formatach)
Dokumenty PDF konwertuję na formaty: DOCX, DOC, PPTX, IDML. (Microsoft Word, Microsoft Power Point, Adobe InDesign)
Zazwyczaj odpowiedź brzmi: Tak. Aczkolwiek jest to zależne od charakteru pisma i jakości dostarczonych materiałów, dlatego aby otrzymać odpowiedź zachęcam do przesłania zapytania wraz z załączonym kompletem dokumentów, które będą podlegały OCR, abym mogła zapoznać się ze stopniem ich czytelności.
Tak. Wszystkie pliki traktuję w pełni poufnie i nie udostępniam ich osobom trzecim. Na życzenie mogę również podpisać umowę o poufności (NDA).
Wykonuję korektę tekstu, aby zminimalizować błędy. W zależności od jakości oryginału (np. skan, ręczne pismo) mogę poprawić dokument tak, aby był w pełni użyteczny i edytowalny.
Możesz skontaktować się ze mną poprzez formularz kontaktowy dostępny na tej stronie internetowej w zakładce Kontakt. Wypełnij go, podając swoje dane kontaktowe oraz krótki opis zamówienia. Możesz również wysłać e-mail bezpośrednio do mnie na adres email biuro@nataliagebala.pl. Po otrzymaniu wiadomości postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania i ustalić szczegóły zamówienia.
A website created in the WebWave website builder